vrijdag 25 september 2009

Pieper wil nieuwe krabpaal niet.



De nieuwe krabpaal...



We hebben een nieuwe krabpaal. Onze mensen dachten ons (mij en mijn broer Elrond) een plezier mee te doen, maar ik zie deze krabpaal niet zo zitten. Hij kleurt namelijk niet zo goed bij mijn vacht, terwijl de vorige dat wel deed. Elrond heeft er minder problemen mee, en gebruikt de nieuwe paal. Maar mannen hebben altijd minder kleurgevoel dan vrouwen (bij katten dus - met het kleurgevoel van mensen houd ik me niet bezig).




De oude krabpaal...



Omdat het dus geen gezicht is, die nieuwe paal, gebruik ik de oude paal nog. Ook al zit hij niet meer vast, maar ligt hij in de woonkamer. Kijjkt u eens hoe mooi dat kleurt bij mijn vacht! Het gaat een beetje lastig zo met een "liggende paal" maar het lukt best hoor!






Pieper blijft oude krabpaal bewaken...


Het hij-mens heeft al laten vallen dat de doos en krabpaal binnenkort verdwijnen. Ik ben het daar niet mee eens en voer een stil protest. Zolang ik hier zit zullen de de paal en doos niet verwijderen, denkt u ook niet?


Wel Pieper, wij vrezen het ergste. Mensen snappen dat soort dingen namelijk niet...

De redactie.

3 opmerkingen:

ina zei

Ik vindt die nieuwe krabpaal ook best mooi kleuren bij je vacht, Pieper. Oke, het is geen schutkleur voor jou, meer voor de trap, zullen we maar zeggen, maar hij laat jouw kleur eigenlijk beter uitkomen dan de oude paal. Misschien moet je hem toch nog maar eens proberen. En anders gebruik je toch gewoon de bank.

Katja zei

Een soort sit-down actie dus...ik vrees dat het niet gaat helpen Pieper !
Alhoewel, bij mij blijven dat soort dozen wel eens maanden in de kamer liggen, omdat ik het op een gegeven moment gewoon bij het meubilair vind horen, tot ik me dan opeens met een opruimactie realiseer dat dat eigenlijk best belachelijk is.

Annemieke zei

Hij is er nog en de doos ook. En Pieper zit er ook weer op.