vrijdag 11 september 2009

Heidi vermaakt zich in de ren.



Hallo ,
Hier ben ik weer, Heidi, een van de heidepoesjes dus.
Ben ik niet mooi ??? Mijn mensen zijn heel trots op mij en noemen mij een chocoladekoppie.
Ik heb het zo erg naar mijn zin hier bij mijn mensen en ooms en tantes! Mijn mensen vinden mij heel erg lief en ik speel heel vaak in de ren met mijn kattenvriendjes.
En ik wil de groeten doen aan de andere heidepoesjes en hoop dat ze het allemaal zo leuk hebben als ik.
Spin....spin....spin.....tot de volgende keer!




Dank uw wel voor uw bericht, Ute! Fijn te horen en zien dat Heidi zich zo goed vermaakt in de ren. Dat is heel wat anders dan in een bakkie op de Hilversumse heide te moeten zitten, heh? We zijn blij dat alle heidepoesjes zo goed terecht zijn gekomen en blijven ze graag volgen!

3 opmerkingen:

Annemieke zei

Wat een mooi poesje! Ook duidelijk een zusje van Igor - zo te zien net zo vrolijk en bijdehand.

Katja zei

En wat een fantastische ren met die boomstam en al die planten er in !

Nicolet zei

Wat een goed nieuws en wat een heerlijk beestje!!