vrijdag 18 september 2009

Ballonnenpret.



Elrond:
Het hij-mens heeft een cadeau voor ons gekocht! Eigenlijk was het geloof ik bedoeld als cadeau voor het zij-mens, want die schijnt van ballonnen te houden, maar zeg nou zelf, dit is toch ideaal katten speelgoed? Er hangt zelfs iets aan dat heel leuk gaat bewegen als ik er tegenaan tik! Geweldig. Helaas zijn de meeste foto's niet gelukt, omdat ik teveel bewoog (aldus het zij-mens), maar ik heb me kostelijk vermaakt.
Pieper kwam ook even kijken, maar zag de lol er niet echt van in. Moet ze zelf weten natuurlijk.
En mijn mensen hadden het erover dat ik op vogels aan het jagen was, maar dat snap ik niet zo goed...




5 opmerkingen:

de redactie zei

Hoe kwamen jullie aan dat gas voor in de balonnen??? Want dat moet er natuurlijk wel in, heh?

Annemieke zei

Er zit in Hoofddorp een ballonnen winkel! Daar kun je ballonnen kopen en laten vullen met helium - en zelfs bij laten vullen met helium! Geweldig - zo vinden ook de katten (vooral Elrond). De grote blijven wel 3-4 weken in de lucht.

Katja zei

Wat een goed idee zeg! Ik ken die ballonnen wel, maar zou nooit op het idee gekomen zijn om het als kattenspeelgoed te gebruiken, terwijl als je de foto's ziet denk je wat een perfecte kattenspeeltje :-)

Annemieke zei

Ik kwam ook niet op het idee - de katten wel!

Wilma zei

Hahahaha, geweldig! Ik zal er eens aan denken als er weer kermis is in Hilversum en ik weer moeite moet doen om de man met de enorme hoeveelheid ballonnen en kinderen om zich heen te ontwijken. Dan ga ik gewoon tussen al die kinderen staan voor een ballon!! hahahahaha
Daar sta je inderdaad zelf totaal niet bij stil.