donderdag 16 juli 2009

Funs weigert dieet



Ik ben een (ahum) Je Weet Wel Kater. Ik ben bij mijn mensen geboren en wordt op 29 juli 13 jaar. Niet echt piep, maar beslist niet oud. Ik help mee met de opvoeding van de meiden, Sieske en Snoebel dus.



Op het moment gaat het wat minder met me. Een ontsteking van de alvleesklier. Dat is een langdurige en soms ook pijnlijke geschiedenis. De dierenarts heeft tegen mijn mensen gezegd, dat het een kwestie is van een lange adem hebben. Ik kan weer helemaal beter worden en nog een aantal mooie jaren hebben.

Mijn mensen gaan ervoor. Samen geven mijn mensen me thuis de spuiten en infusen als ik die nodig heb. Dat vind ik ook niet echt leuk, maar het is beter dan steeds naar de dierenarts gaan. Daar wordt ik erg gestrest van. Het ruikt er raar naar blafbeesten en medicijnen.






Dieet eten weiger ik consequent. Ik word dus vaak per dag verwend met een extra lekker hapje. Dat vinden Sieske en Snoebel niet echt leuk. Ze willen steeds mee eten. Snoebel begint dan ook wat dik te worden.

De meiden zijn erg lief voor me. Ze liggen geregeld bij me in mijn favoriete mand en geven me dan een wasbeurt. Daar geniet ik van. Het opknappen gaat dus langzaam en op het moment heb ik een dipje. Het komt vast wel goed, met de liefdevolle zorg van mijn meiden en mijn mensen.

En wij wensen jullie daar veel succes mee en bij. Zet 'm op, Funs!!!

3 opmerkingen:

Bianca zei

Lieve Funs, wij hier wensen je veel beterschap! We willen nog lang van je avonturen genieten. Laat je maar lekker verwennen door de dames en je personeel!

Liefs, Bridget, Darcy en blikopener Bianca!

Annemieke zei

Ga d'rvoor! Even door de zure appel heenbijten. Ook succes voor de mensen natuurlijk.

Katja zei

Funs, je bent een prachtige kat ! En je moet er gewoon weer bovenop komen, heel veel sterkte, ook voor je mensen ! en laat Snoebel en Sieske je maar lekker verwennen !