donderdag 29 oktober 2009

Hoe het met mij gaat ?


Hoi allemaal !
Ik stuur maar weer eens een bericht om iedereen te laten weten dat het heel goed met mij gaat sinds ik medicijnen krijg voor mijn schildklier. De dierenarts had gezegd dat ik na twee maanden terug moest komen om me te laten controleren, maar mijn mens durfde het eigenlijk niet zo goed aan met mij. Omdat ik de vorige keer dus een beetje heftig had gereageerd op dat dierenartsenbezoek. Sterker nog, mijn mens had eigenlijk het gevoel dat die hele 'schildkliercrisis' eigenlijk was veroorzaakt door de stress van dat bezoek... Nou ja, ik weet zelf ook niet hoor, hoe dat allemaal precies gekomen is.
Maar goed, na drie maanden was mijn mens eindelijk zover dat ze dan toch maar wilde weten hoe het nu allemaal precies zat met mijn conditie, dus is vorige week alles getest. Zelfs mijn bloeddruk ! Duurde trouwens eindeloos, want die man had het idee dat hij de bloeddruk alleen kon meten als ik er ontspannen bij zat op die behandeltafel. Ontspannen ! Bij de dierenarts !
Nou ja, na veel heen en weer getrek aan mijn poot door de dierenarts en mij, schijnt hij dan toch de druk te hebben bepaald en die was goed. Mijn schildklier blijkt met die pilletjes ook weer goed te werken, dus voorlopig zie je mij daar niet meer, bij die dierenarts.

En dan wilde ik jullie verder nog even laten zien dat ik heus wel eens op dat kleedje lig (http://leidschkatblad2.blogspot.com/2009/09/fout-kleedje.html ). Alhoewel, het begint nu naast het kleedje eigenlijk weer lekkerder te worden. Nu de verwarming weer aanstaat bedoel ik.

Groetjes,
Snuitje
















Ingezonden door Katja

3 opmerkingen:

Mevrouw Katblad zei

Zo fijn dat het zo goed gaat met Snuitje! Maar gezien bovenstaand bericht hangt er toch een schaduw boven je. Katja, we wensen je veel sterkte met alles. En hebben ondertussen een paar kaarsjes aangestoken...

Wilma zei

Wat heerlijk Katja dat het zo goed gaat met Snuitje. Geef hem maar een dikke knuf van ons.

thea1512 zei

Hoi Snuitje

Fijn weer van je te horen. Wij haarfabrieken uit Venlo zijn ook niet zo dol op de dierenarts.

Gelukkig werken de pilletjes goed. Wij vinden je een stoere meid. Eigenlijk zijn we wel een beetje jaloers op dat kleedje van je, want wij vinden niets zo leuk als ergens op te gaan liggen.

Sieske, Snoebel, Bikkel, Juulke en Wieske uit Venlo