maandag 26 oktober 2009

Leuk spelletje.




Hier is weer een berichtje van Heidi van de Hei.

Ik heb een nieuw spelletje verzonnen en heb me een heel uur vermaakt. Mijn vrouwtje zat op het terras naar mij te kijken en te lachen; ze heeft mij toch wel niet uitgelachen?

Men neme dus een stengel van bloeiend gras, neemt het steeltje in het bekkie, gaat lopen en schuift zo het bloemetje voor zich heen. Dat gaat dan mooi bewegen en dan kan je daar lekker achter aan rennen, ook rondjes draaien, hey gek, het bloemetje draait mee!!!! Wat een leuk spelletje ! En het vrouwtje maar foto's en filmpjes maken.

Dag! Kopjes van Heidi van de Hei.
PS : ik ben wel erg knap he ?









4 opmerkingen:

Pleegmama Wilma zei

Ja hoor Heidi, je bent heel erg knap!

ina zei

Wat een leuk spelletje, Heidi.
Ik dacht even dat ik Igor op de foto zag, wat lijken jullie op elkaar! Ik moet je de groeten van hem doen. Bij deze, dus.

Pleegmama Wilma zei

Heidi was een stuk lichter van kleur en een stuk slanker dan Igor, maar dat laatste is in ieder geval aardig bijgetrokken.

ina zei

Je hebt Igor duidelijk een tijdje niet gezien, Wilma. Zijn omvang is aardig toegenomen.