zondag 30 augustus 2009

Heidi doet verslag.







Hallo, jullie kennen mij geloof ik al: ik ben Heidi, een van de heidepoesjes die bij Wilma gebracht werden.
Op 25.8. kwamen 2 mensen mij ophalen, het was een lange reis met de auto en ik mocht de hele tijd bij mijn nieuwe vrouwtje in de arm liggen. Het baasje moest rijden. Ik was heel erg lief en ontspannen in de auto, volgens mij vond ik het leuk.
Na een lange reis kwamen wij bij een klein huisje aan waar ik nu woon bij 9 kattenvriendjes, 4 honden en 4 papegaaien. De grote katten vond ik eerst een beetje eng, maar 2 dagen later waren ze heel lief voor mij. Een vriendinnetje is niet veel ouder dan ik en met haar kan ik heerlijk rennen en spelen. De honden vinden mij erg leuk en naar de papegaaien kijk ik niet. Ik vind mijn nieuwe mensenvriendjes erg leuk en wil altijd met ze knuffelen en ik kan dan heel hard miauwen en spinnen. Nu moet ik hier nog veel verkennen en ik kan ook naar buiten, voor alle katten is hier een hele grote ren met een eigen kattentuinhuisje, veel gras en bamboe, daar kan je heerlijk verstoppertje spelen. De woonkamer heeft een gat in de muur, kattenluik noemen ze dat. De grote katten gaan daar doorheen naar de ren, maar ik kan dat nog niet, dat moet ik nog leren. Maar meestal is de deur wel open en dat is makkelijker.
Nou dat was het zo een beetje, ik heb het erg naar mijn zin hier en mijn mensenvriendjes zijn erg blij met mij!

pootjes Heidi van de Hei

4 opmerkingen:

ina zei

Jij hebt het getroffen, Heidi.
Het ziet er allemaal erg gezellig uit in en om je nieuwe huis. En zoveel vriendjes!
Veel geluk in je verdere leven.

Katja zei

Zo hé, wat is Heidi al snel op haar gemak met haar vriendinnetje, met wie ze samen op een kussen ligt ! Leuk hoor, zo'n bericht van Heidi vanuit haar nieuwe huis !

Annemieke zei

Dat ziet er goed uit Heidi! Fijn dat je zo'n mooi plekje hebt gevonden.

Hans zei

Oh, wat ben jij mooi Heidi!!!!!

Wat ben ik jaloers op jouw mensen!