donderdag 13 augustus 2009

Tommy heeft goed nieuws....



Tommy (brutale bijna 1-jarige)



Sam (uit Amsterdam)


Tommy:
Mag ik me even voorstellen, ik ben Tommy, de jongste telg van de vijf, en ik word 2 september 1 jaar!
Ja ik kom uit Amsterdam, van Sam uit Amsterdam! Ik mag u goed nieuws vertellen, heel goed nieuws zelfs!
Wordt u een beetje nieuwsgierig? Nou dat heb ik ook heel vaak hoor….. Het goede nieuws?
O.k.: Sam is op honeymoon!
Hij is gewoon thuis hoor, ik snapte het eerst ook niet, maar op honeymoon zijn betekent dat je geen insuline meer nodig hebt. Dat heb ik nog kunnen begrijpen. Het heeft iets te maken met alvlees, klier en lange Hans... Wat dat nou is? Zou Hans van vlees houden zoals ik? Ik krijg af een toe een stukje gekookte kip, het is maar een klein beetje, maar dan doe ik net of het een hele dikke, grote, vette kip is en dan grom ik er erg hard bij… Dan zijn Doortje, Joris, Sam en Leilah bang voor mij. Lachen joh!


De groetjes van Tommy,

uit Amsterdam dus.
Daaaaaaaaaag!

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Dat is zeker goed nieuws!

En alvast gefeliciteerd met je verjaardag Tommy.

Katja zei

Sam gefeliciteerd met zjn honeymoon dan en Tommy alvast met je verjaardag !