zaterdag 27 februari 2010

Verhuisd naar Limburg.















Hallo Allemaal,
Misschien kunnen jullie je mij, Diablo, nog wel herinneren. Ik zat alweer bijna een jaar geleden een hele dag in de boom (in de Katbladstraat)! En geloof mij dat was geen pretje en dat zal ik waarschijnlijk nooit meer doen ! (Aangezien wij ook niet meer buiten komen....)

Maar ik laat van mij horen omdat wij (Layla en ik) kort na dit gebeuren verhuisd zijn. We bezoeken nog regelmatig de site van onze oude straat. En we vonden het wel leuk om een een keer wat uit Limburg te laten horen. Waarschijnlijk weet niemand waar dat ligt, maar geloof mij als ik zeg.....ik ook niet.






















We willen alleen ff laten weten dat het goed gaat hier. Dat we weer een ander huis hebben om kattekwaad in uit te halen, maar het uitzicht van de grachten missen.
Misschien komen we nog eens terug daar en tot die tijd zeggen we: het gaat jullie allemaal goed!



Een dikke poot van Diablo & Layla.

Leuk om wat van jullie te horen D en L! Veel geluk en plezier daar in het Zuiden! En natuurlijk de groeten aan jullie mens van de reactie.

4 opmerkingen:

Annemieke zei

Zo te zien zijn jullie al helemaal ingeburgerd in Limburg. Leuk weer wat van jullie te horen en te zien dat Diablo geen blijvende schade of trauma's heeft opgelopen na dat boom avontuur.

ina zei

Enne... spinnen jullie al met een zachte G?

Katja zei

Ik had mij al ens afgevraagd waarom we nooit meer wat van Diablo en Layla hadden gehoord na het boomklimavontuur, maar de verhuizing verklaart alles ! Fijn dat het goed met jullie gaat en blijf maar lekker het Katblad lezen hoor, blijven jullie tenminste een beetje 'in touch with your roots' daar in het verre Limburg !

Hans zei

In ieder geval spinnen we niet meer met de Leidse R van woofovevval!