vrijdag 27 november 2009

Belle


Mooie Belle ligt heel graag te luieren....




of bovenop het toetsenbord!

Wij hebben met Belle kennis gemaakt via de site http://www.nl.unitedcats.com/

Wij schreven onze redactiekatten daar in en Belle meldde zich al vrij snel bij ons aan: ze wilde graag vriendin worden van onze mevrouw Troy, Japekoppie en de Boez! Wel, dat vonden wij natuurlijk erg leuk en gezellig. En nu heeft het mens van Belle ons dus wat foto's toegestuurd, waarvoor wij haar hartelijk danken! Hieronder het meegestuurde verhaaltje over Belle. (Wij vinden haar trouwens echt HEEL MOOI!)

Hier een verhaaltje van ons.
Belle is 11 jaartjes jong,
wil af en toe nog wel eens spelen,
maar luiert vooral graag de hele dag!

Eigenlijk maakt ze niet zoveel mee.
Ze zit erg graag bij me,
vooral als ik aan het computeren ben.
Dan ligt ze het liefst half op het toetsenbord.
Zoek dan maar de meest linkse letters onder haar vachtje door!

Maar meestal ligt ze gewoon mooi te zijn.
Ik hou heel veel van haar.


Groeten van Nel (oftewel: Ladybelle op United Cats).

5 opmerkingen:

ladybelle zei

Ik vind het heel erg mooi geworden van Belle,
dank je wel!!!

elisabeth zei

Belle is een hele lieve poes, dat weet ik uit ervaring, want ik ken haar heel goed! Ik vind dit een leuke site!

Hans zei

Je doet je naam alle eer aan, Belle! En pas 11 jaartjes jong.

Annemieke zei

Wat een mooie poes! Op het toetsenbord liggen doen alle katten graag zo lijkt het wel :)

Katja zei

Belle is prachtig ! Grappige site trouwens, waar jullie elkaar gevonden hebben.