donderdag 8 juli 2010

Gedumpt.

Bericht van 'Wilma's opvang':
Woensdagmiddag werd ik gebeld door iemand van het dierenasiel. Er waren zojuist twee gedumpte poesjes binnen gebracht door de dierenambulance. Ze zijn ongeveer een week of 8 á 9 jong, maar men wil graag dat ze nog voor twee weken de opvang in gaan.


De komende twee weken heb ik dus twee logeetjes. Ze zijn niet bang voor mensen, dus ze zijn duidelijk in een huis opgegroeid. Ik ben bang dat ze het slachtoffer zijn geworden van de komende vakantietijd. Loesje is het rooie en Lotje is het witte poesje.



6 opmerkingen:

ina zei

Wat een grote oren, vooral bij het witte poesje. En ook een smal snuitje. Zit vast iets Siamees in. Jammer dat ons huis vol is met 5 katten...

Mevrouw Katblad zei

En jammer dat ze zo snel groot worden, heh? Bij ons is het ook al vol genoeg, en we moeten bovendien rekening houden met Japekop's maagprobleempje, dat vooral opspeelt bij stress. Helaas dus, want wat zien ze er lief uit!

katja zei

Wat een schatjes toch weer ! Heeft die witte nou blauwe ogen of zie ik dat verkeerd ?

pleegmama Wilma zei

Dat zie je inderdaad verkeerd Katja. Lotje heeft geen blauwe ogen en is ook beslist niet doof! hahahaha

Annemieke zei

Wat zijn ze LEUK! Bij ons zit het ook al vol, maar als ik iemand hoor die op zoek is, zal ik ze doorverwijzen naar de foto's.

pleegmama Wilma zei

Heel lief van je Annemieke, maar voor deze kanjers zijn al meerdere gegadigden.