zondag 13 december 2009

Kerststukje...

Faffie:
Wij doen niet zo aan kerst...























Heel soms hebben we wel eens een kerststukje.



















Of een mislukt kerststukje.




















Afhankelijk van het weer hebben we wel eens een kerstversiering in de tuin.




















Of van die kerstverlichting die dan de rest van het jaar blijft liggen.




























En dit was onze boom vorig jaar.

Dus dat was het wel zo'n beetje. Maar ja, ik wilde toch graag in de kerstbijlage komen, dus vandaar dit kerststukje...

3 opmerkingen:

Annemieke zei

Hahaha! Geweldig! Vooral dat mislukte kerststukje.
(wij zijn met kerst altijd bij de (schoon)ouders, dus hebben ook geen kerstboom).

Hans zei

Oh Faffie,

je lijkt heel erg veel op een kat die ik gehad heb, maar helaas door een van de achterburen is vergiftigd - in mijn straat heeft iedereen katten en/of honden, daar doet men zoiets niet! Ik heb met de reactie afgesproken dat ik er iets over zal vertellen, als ik daar aan toe ben. Jij bent door de gelijkenis de eerste die me over de streep gaat trekken. Wst ben jij mooi!!!!!

ina zei

Helemaal mee eens, en met zo'n prachtbeest hoef je toch geen kerstboom?