dinsdag 30 april 2013

Ramptoerisme?


Pippi ving vandaag haar eerste muis (in de garage). Ze liet hem af en toe even los, maar naderden we te dicht dan pakte ze hem weer.
Ik maakte tussendoor ook foto's terwijl mijn echtgenoot probeerde te naderen. Die is er niet handig in. Helaas was mijn zoon er niet, die had die muizen vroeger bij mijn vorige poezen altijd zo te pakken en dan heel.
Toch heb ik hem uiteindelijk te pakken gekregen, in een hokje gedaan en later in de Leidse hout losgelaten. Helaas was hij of zij niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomen.
 

 


Truus

3 opmerkingen:

Jacq. zei

Wat een knappe meid,zeg! En wat een leuke foto's en filmpje! En de muis lijkt zo groot.

katja zei

Het is een bosmuis, die zijn ook ietsje groter en zwaarder dan huismuizen.
Hoe heb je hem uiteindelijk kunnen vangen?

Truus zei

Pippi liet hem steeds even los en toen de muis tussen de planten rondkroop kon ik hem wel pakken.Ik ben bang dat het niet de enige is en dat er meer muizen in de garage zitten???Als dat zo blijkt te zijn , haal ik nog een val om ze levend te vangen.