zondag 17 maart 2013

Korte berichten uit het asiel

Het asiel ontving deze week berichten over twee ex-bewoners van de 'Katblad-schuilhut' in de ziekenboeg, Scout en Jameson.

Over Scout:
Met Scout en Sando gaat het heel goed! Ze zijn samen met 3 andere katten. Als ik op de boerderij kom schiet Sando snel weg. Scout juist niet, als ik hem roep komt hij meteen aanrennen, dan blijft hij de hele dag achter me aan lopen. Zelfs als ik op mijn paard aan het rijden ben, rent hij rondjes mee in de bak. En als die me even kwijt is miauwt die het hele erf rond! Hij blijft wel altijd op een klein afstandje... helaas want ik wil zo graag met 'm knuffelen! Over Sando valt niet zo veel te vertellen, maar hij ziet er goed uit!   
 
Over Jameson:
Ik wil even laten weten, dat James (voorheen Jameson) het erg goed doet bij ons. Hij was snel gewend, vindt het heerlijk om geaaid te worden en is ook gek op spelen. Ook onze jongste dochter die eerst nog een beetje angstig was, is nu zijn grote vriendin.

Geen opmerkingen: