donderdag 5 april 2012

Heidepoesje Heidi

Het gaat heel goed met Heidi. Is ze niet mooi? Ze is heel donker in de winter.
Ze is lief maar kan soms een beetje gemeen zijn. Dan komt ze om zich te laten aaien en ineens krijg ik soms een klauw.
Als ze ergens zit waar ze niet mag komen en ik wil haar daar weg hebben, dan slaat ze ook. Haha, dat is Heidi, helemaal niet erg, als je het weet.













Heidi loopt vaak met takjes in haar bekkie. Ze schuift de takjes voor zich uit en zo kan ze er achter aan rennen. Erg grappig!
Ook al kan ze nogal fel uit de hoek komen, toch is ze wel lief en schattig.   Ik heb net de foto's van Igor gezien en hij lijkt heel erg op Heidi.                                              
Soms denk ik nog "Hoe konden ze deze katjes op de hei achter laten"?

Heidi heeft in 2009 en 2010 al een paar keer in de bijlage gestaan, daar kunnen we o.a. zien hoe Heidi achter een door haar zelf vastgehouden takje aanloopt (red.)

4 opmerkingen:

Mevrouw Katblad zei

Ondanks hetzelfde uiterlijk kijkt Heidi toch heel anders uit haar ogen dan Igor. Ze lijkt wijzer dan haar broertje Ieg...

Ma Tok zei

Heidi kijkt veel vinniger dan Igor, Igor is een goeie sul en zo kijkt hij ook.

katja zei

Ik vind Heidi ook een compleet ander koppie dan Igor hebben.

Leuk dat Heidi dat nog steeds doet, zelf haar speeltakjes voor zich uit schuiven!

Annemieke zei

Qua vachtkleur lijken ze inderdaad op elkaar, maar Heidi kijkt intelligenter uit haar ogen! Ze zijn allebei erg mooi.