zondag 31 januari 2010

Snuitjes 'trip' in de sneeuw.


Snuitje:

Ik ben afgelopen zaterdag ook even buiten wezen kijken, het zag er zo mooi uit buiten ! Zo anders dan anders zal ik maar zeggen. Het leek wel of ik droomde, zo bijzonder zag alles er uit.




Ik liep als in trance door de tuin, na elke stap bleef ik een tijdje staan om alles in mij op te nemen...




Toen het uiteindelijk tot mij doordrong dat ik toch wel héééél koude voetkussentjes kreeg, draaide ik me om toch maar weer eens naar binnen te gaan. En toen zag ik een heel spoor lopen van gesmolten sneeuw....






Faffie:

Tja, van mij heeft ze dan weer niet van die mooie foto's kunnen maken, want ik wist van tevoren al dat die sneeuw veel te koud aan mijn poten was...ook al zegt ze nog zo tegen mij dat ik me niet aan moet stellen omdat ik toch een 'Bosmonster' ben.



Katja:

Daar bedoel ik dan mee dat hij een Noorse Boskat is met een vacht die heel goed bestand is tegen sneeuw en met veel haar tussen zijn voetkussentjes zodat hij eigenlijk veel beter tegen sneeuw zou moeten kunnen dan Snuitje. Maar Faffie is een watje...zo dat staat eindelijk ook zwart op wit.

4 opmerkingen:

Katja zei

Ehhh, geel op rood bedoel ik !

Annemieke zei

Haha, die Faffie! Onze katten zijn ook watjes als het op sneeuw aankomt, maar zijn geen boskatten. Houdt ie wel van kou (zonder sneeuw)? Of is het een zomerboskat?

Katja zei

Tja, ik vrees meer een zomerboskat...

Saskia zei

Oh wat een mooie foto's met dat licht, is dat 's ochtends?
Hihi, die Faffie, een watje...;-)