vrijdag 29 januari 2010

Echt gebeurd!!!

Afgelopen nacht, de nacht van dinsdag op woensdag, kon ik de slaap niet vatten. Oorzaak: een stevige verkoudheid, waardoor het ademhalen, dus het in slaap vallen, werd bemoeilijkt. Ik heb het op mijn horloge nog 5 uur zien worden alvorens ik in slaap sukkelde. Ceesje lag lekker tegen me aan boven op het dekbed, Lapje ter hoogte van mijn knieën, zoals altijd.
Maar ik heb op mijn slaapkamer geen verwarming en ik slaap met het raam open. Je bent halve Fries of niet, nietwaar?!
Om 8 uur werd ik wakker en voelde wat raars in de palm van mijn hand. Het duurde even voor ik helemaal wakker was en om er achter te komen dat Ceesje haar voorpootjes helemaal in de palm van mijn hand had verborgen. Zoals ik vroeger wel eens wakker werd met een mensenmeisje. . . .
Ik heb me niet durven bewegen. Ik vond het veel te leuk! En zo kon ik toch nog lekker uitslapen. En me daarna ziek gemeld, want ik wil de grote dag op Naturalis niet missen door die verkoudheid. Daar is alles in de krant over te lezen.
Ach. Ouderdom komt met gebreken!



Hans.

1 opmerking:

Katja zei

Kouwe pootjes...
Wel schattig hoor, van Ceesje :-)