zondag 30 maart 2014

Janus eist rectificatie

Ik moet nog iets rechtzetten. En mijn huisgenoot loopt hier al weken over te mekkeren en te schelden. Over het feit dat ik het dat ik het maar niet doe.
Van de winter had ik mijn mens zo gek gekregen om zeer vreemde foto's van Janus te plaatsen.Ik vind Janus maar een Slapjanus. Hij is hier de oudste en als enigste geboren bij mijn mens. Ze noemt hem altijd haar Poepeltje!!!!! Uit de tijd dat hij nog zo klein was. Nu wil hij dus dat er een betere foto de wereld ingestuurd wordt. Zodat duidelijk is waarom hij een Poepeltje genoemd wordt.
BELACHELIJK!!!

Nou, u ziet het. Is dit nu zo bijzonder? Hij eist dat er nog een foto bijgezet wordt. De vorige keer schijnen er ook 2 foto's geplaatst te zijn waarop hij kwaad kijkt. Laat u zich dus niet foppen door dat smoeltje. Hij kan erg boos zijn als het er op aan komt. Verder is het een angsthaas die altijd het hazepad kiest als er iets dreigt.
 
Nou, ik heb mijn schuld ingelost en hoop van verder gezeur verlost te zijn.
 
BRAM


2 opmerkingen:

katja zei

nou Bram, ik kan me heel goed voorstellen dat je mens Janus een poepeltje noemt, want hij ziet er ook wel erg schattig uit!
Maar wat die 2 foto's betreft: jij had er de vorige keer misschien wel 2ingestuurd, maar er was er maar een van geplaatst. Maar van jou hebben er inmiddels al meerdere foto's ingestaan, daarom nu ook 2 lieve foto's van Janus.

Jacq. zei

Wat een lief poepeltje, zeg! Sorry Bram the man...