woensdag 25 september 2013

XXL?


Hallo mevrouw poezenkrant en mama van broertje Boez,
vol afschuw hebben wij (personeel en ik en de andere poezels) het verhaal van mevrouw TT gelezen en willen u en de andere haarfabrieken hiermee condoleren.
Hier in Leiderdorp gaat alles zijn gang...
Ik las net het bericht van Cera en haar XL maatje...
Ik ben ondertussen uitgegroeid tot een XXL...geen idee hoe het komt. Ik ga toch echt achter elk vliegbeestje aan hier in huis, eten doe ik geloof ik niet al te veel en toch raak ik die extra zeg maar XX niet kwijt. Als ik zo de foto's van mijn broertje zie, is hij ook nog mooi slank.
Ondanks mijn protesten heeft het personeel toch wat foto's van mij toegevoegd.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Dikke knuffel en poot voor mijn broertje en voor u!
Skyler


3 opmerkingen:

katja zei

Nou, je staat er mooi op hoor Skyler, je kan trots zijn op je XXL. Maar je personeel moet ook eens proberen je te fotograferen als je achter zo'n vliegbeestje aan zit (komt zeker niet echt vaak voor?)

Mevrouw Katblad zei

Leuk van je te horen (en te zien), Skyler! En jij en je broer Boez hebben dezelfde ogen!

Ma Tok zei

Misschien moet je mens eens proberen je light-voer te geven, Skyler, al staat het je wel, hoor, dat maatje meer.