zondag 8 juli 2012

Fotograaf bijlage moet beter opletten!



Boris: Moet dit nu reclame voor Het Leidsch Katblad of het asiel voorstellen ofzo? Moeten jullie nou zien met wat voor achtergrond ik gefotografeerd ben! Komt ze zomaar mijn kamertje in om 'nog eventjes' een foto te maken van het bordje op mijn hok. Neemt ze niet eens de moeite om iets te fatsoeneren aan mijn verblijf....

Ja, ik weet dat ik dat bakje in mijn hok zelf ondersteboven heb gegooid en ja, ook dat kleedje heb ik zo raar neergelegd. Maar voor het netjes maken van de boel hebben we hier ons personeel natuurlijk.
En de schoonmaak was alweer twee uur geleden gebeurd op deze foto's...  Nou ja, laat nu maar snel zien waarom die fotograaf nu eigenlijk mijn kamer in kwam. Er konden met moeite nog een paar aaien voor mij vanaf en toen ging ze er alweer van door.

Nawoord redactie: ik mocht die ochtend, na het verzorgen van wat katten in de quarantaine, helpen bij de dierenarts (die elke dinsdag- en vrijdagochtend spreekuur heeft op het asiel). Dat betekent dus katten en kittens ophalen uit hun hokken of kamers en dan vasthouden terwijl de dierenarts ze onderzoekt of prikjes geeft en dergelijke. Daarom kon ik pas op het allerlaatst bij Boris op visite (hij zit immers in de ziekenboeg wegens lichte niesziekte-klachten) om nog even het bordje van zijn schuilhut te fotograferen. Boris mag trouwens nog steeds los in het kamertje en maakt dus niet veel gebruik van het hok.
Katja

Geen opmerkingen: