zondag 13 juni 2010

Ritssluiting.


Hallo hier weer met Heidi.

Ik heb een nieuwtje. Maar dat is eigenlijk niet zo heel erg leuk voor mij geweest. Ik was al een paar keer krols en schreeuwde het uit. Wat kan ik herrie schoppen. Op 2 juni hebben mijn baasjes mij en mijn vriendinnetje in een carrier gestopt en naar de dierenarts gebracht. Wij gingen toen even slapen en toen wij wakker werden voelden wij ons niet lekker en onze buikjes deden zeer. Nu hebben wij een rits in de buik met zo een blauw draadje er in en ik moest terug komen omdat mijn buikje een ei had en kreeg ik een prik met Antibiotica. Nu ben ik dat alles weer vergeten en het gaat heel goed met ons en we genieten weer van alles. Vooral van lekker buiten te zijn in de grote ren.


En van het lekkere kriebelen van mijn baasjes.Tot de volgende keer maar weer...o ja ik vind mijn broertje Igor net zo mooi als ik het ben en jammer dat ik nooit mijn andere broers en zusjes in het Katblad zie. Af en toe zit ik voor de PC om even te loeren.


Pootje van mooie Heidi

Ingezonden door Ute

4 opmerkingen:

katja zei

Zo, jij bent ook groot geworden, Heidi !
En volgens mij heel wat slanker dan je broertje Igor (of is die inmiddels ook zo slank uitgegroeid ?).

ina zei

Je bent inderdaad mooie Heidi!
Igor is ook slanker geworden nu hij steeds buiten speelt. Hij is wel donkerder op zijn rug dan jij.
Ben jij net zo lief als Igor?

pleegmamma Wilma zei

Alle Heidepoesjes gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!

igor zei

bedankt voor de felicitatie, pleegmama.