zondag 27 juni 2010

Gekwakkel...



Faffie:
Een interview voor de bijlage ? Moet dat per se nu ?  Ik voel me al niet zo lekker en met die hitte wordt het er echt niet beter op. Stop nu maar met dat gevraag of , beter idee, ga Snuitje er maar mee lastig vallen.





Snuitje:
Huh ? Izzerwat ? Of ik bereid ben tot een interview ? Hou op zeg, ik lig net te slapen ! Ik ben gewoon uitgeput zo om deze tijd van de dag. Moet ik me 's ochtends vroeg maar wat rustiger houden zeg je ? Niet zo heen en weer lopen te darren ?  Misschien moet ik een extra pilletje voor m'n schildklier ofzo, vraag dat maar eens aan de dierenarts ! Of beter, ga die dierenarts eens interviewen als je het daar zo gezellig vindt, in plaats van ons er telkens heen te slepen ! Nou, welterusten, ik slaap weer verder als je het niet erg vindt. En als je het wel erg vindt ook trouwens.

3 opmerkingen:

Mevrouw Katblad zei

Wel, de twee oudere redactiekatten zijn ook niet vooruit te branden met deze warmte hoor! Zij staan helemaal aan de kant van uw haarfabrieken!

ina zei

Katten zijn eigenlijk verstandiger dan mensen,

Saskia zei

Hihi....wat een gapekoppen!
Trouwens die van ons liggen ook de hele dag voor pampus met het warme weer....ik schrijf dit nu het weer wat koelr is, maar dan nog...

Liefs,
Saskia