zondag 11 april 2010

Intensive care voor Minspin


Vorige week is Minspin thuisgekomen met een flinke wond aan zijn poot. Hij liep mank ook. Het is helaas niet bekend of hij nu door Bas of de Witte te grazen was genomen, of dat hij zichzelf had verwond. In elk geval is hij na een antibioticumkuur en intensive care weer aardig opgeknapt gelukkig.



En Minspin heeft ondertussen zijn nieuwe kattenbak in gebruik kunnen nemen!
Het gras rondom gaat binnenkort gezaaid worden en dan is straks zijn tuin weer helemaal af!
Wij wensen Minspin een spoedig en volledig herstel toe en doen hem hierbij de hartelijke groeten!

4 opmerkingen:

marian zei

Ha Minneke wat is dat nou? Snel beter worden hoor en geen gekke dingen doen daar!

Annemieke zei

Beterschap Minspin! En wat een mooie kattenbak!

... zei

Hallo Mevr. Katblad, ik ben namelijk zeer tevreden met mijn grote kattenbak, maar ... ik gebruik hem enkel om in het zonnetje te liggen. Ik gebruik nog liever het gras ... tot ontevredenheid van mijn baasje, maar ... dat is goed voor haar conditie. Zo heeft ze dan ... iets om handen :-))

Minspin

Annemieke zei

Je weet het mooi te brengen Minspin!