zaterdag 20 juni 2009

Faffie in de tuin.




Nou, ik wil ook wel in die nieuwe bijlage !
Want ik vind wel dat ik daar ook in hoor, als kat van een van de fans van het Leidsch Katblad.
Ik ben dus Faffie en hier op de foto's zie je mij zitten in mijn tuin.
Op de ene foto zit ik de heerlijke buitenlucht op te snuiven (of zou het de 'geur' van de composthoop achter me zijn ?).
t' Is een beetje raar verhaal met die tuin van mij...ik mag er niet eens uit om lekker op verkenningstocht te gaan.
Pasgeleden had ik ontdekt dat ik gewoon onder de heg door kon naar de buurvrouw (ja, woon hier pas twee jaar, dus heb nog niet alles helemaal door hoe dat werkt met heggen enzo).
Ik was pas een paar minuten uit de tuin verdwenen toen ze zenuwachtig om het blok heen ging lopen om me te zoeken.
En net toen ik Mimi, de kat van de buurvrouw eens lekker achterna wilde jagen haar huis in werd ik alweer gegrepen.
Sindsdien heeft ze die gaten onder de heg gebarricadeerd met takken en plankjes...
Dus eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op de redactiekatten van het Katblad, die mogen tenminste zelf bepalen waar ze gaan en staan !

Groeten en tot een volgende keer,
Faffie (woont bij Snuitje en Katja)

11 opmerkingen:

de baas zei

Nou Faffie, je ziet er patent uit hoor! Leuk om kennis met je te maken!

Faffie zei

Wow, ik ben best trots op mezelf als ik me zo zie in Het Leidsch Katblad !

thea1512 zei

Hallo Faffie

Wat leuk om je in het Leidsch Katblad te zien. Daar had ik je totaal niet verwacht. Ik dacht even dat je echt verdwaald was. Gelukkig zit je gewoon in de bijlagen en zit je veilig thuis.

Heel veel groetjes van je vriendjes uit Venlo. Misschien komen wij ook nog wel in Leiden op bezoek.

mevrouw T. Troy zei

Wel mevrouw Thea1512, wij wachten met spanning jullie komst af! Misschien komt u wel op mijn verjaarsfeest, 19 juli???

Faffie zei

Hé, dat is leuk Thea, dat je mij bent komen bekijken in de LKB-bijlage ! Misschien komt er ooit ook eens een bijlage over Snoebel, Sieske of Funs ????

thea1512 zei

Wie weet Faffie. In Venlo is altijd wel wat aan de hand. Funs, Sieske en Snoebel hebben genoeg te vertellen. Vooral Sieske is een echte kwebbeltante.

De baas zei

Hee! Ho! Deze blog is niet bedoeld voor onderonsjes hoor! Anders voelen de redactieleden zich zo buitengesloten, heh? En dat willen we natuurlijk voorkomen!

thea1512 zei

Sorry baas, het zal niet meer gebeuren. Wellicht sturen de Venlose katjes een dezer dagen een verslagje met foto's naar de redactie.

Katja zei

Sorry hoor, baas...maar het was meer bedoeld om Thea over te halen ook een inzending te doen voor de bijlagen. Maar had dat natuurlijk ook achter de schermen kunnen doen...

ina zei

Wat ben je mooi, Faffie!

Wilma zei

Wauw, dat is een lekker ding!!!