zaterdag 9 juni 2012

Trippende Bink

We ontvingen de volgende e-mail van Monique:

Op de rommelmarkt op het Zooiplein heb ik twee Koetel Kussentjes gekocht voor Binkie en Moos.
Ik wilde laten weten dat deze kussentjes zeer goed in de smaak zijn gevallen…..!!!! Hierbij enkele bewijzen van een Trippende Bink!



Namens Binkie en Moos heel erg bedankt voor de kussentjes! Het is namelijk ook nog zo, dat onze Moos nooit wat van kattenkruidspeeltjes moest hebben, maar het kussentje zorgt in zijn koppie voor een soort chemische reactie of zo….;0)

Jammer dat alle kattenkruidkussentjes reeds verkocht zijn, want dit is wel hele goede reclame!

5 opmerkingen:

Mevrouw Katblad zei

Geweldig!
Je kan toch nog wel een paar nieuwe maken, katja?
Succes verzekerd! Ik bestel er vast drie!

Annemiek zei

Dan bestel ik er twee voor mijn Kruimeltje en Beertje. Die Bink ziet er zo gelukkig uit met zijn kussentje, dat moet wel fantastisch
spul zijn wat erin zit.

Ma Tok zei

Onze haarfabrieken zijn meer van de valeriaan, maar deze kussentjes wil ik ook wel eens proberen. Als je er weer wat hebt hoor ik het graag, Katja.

katja zei

Haha, ik dacht waarom bestellen mensen er bij terwijl ik net schrijf dat ze 'alle reeds verkocht zijn', maar zie nu dat Mevrouw Katblad de aanstichtster is :-)

OK, ik wil er wel bij maken, maar moet dan zelf wel eerst nog wat nieuwe Yeowww! bestellen, dus gaat even duren.

Mevrouw Katblad zei

Wij hebben wel geduld!