zaterdag 17 september 2011

Het blijft lastig...

om goed uit te kienen hoe groot je iets moet breien als je het daarna laat vilten/krimpen in de wasmachine. Vorig jaar rond deze tijd breide ik een kattenmandje waar Faffie erg zijn best voor moest doen om er in te passen.

Deze week probeerde ik het nog eens. Ik moest een week verplicht thuiszitten wegens werkzaamheden door de woningbouwvereniging aan mijn dak en wist naast computeren, lezen en tv kijken niets anders te bedenken dan breien.
Faffie is erg tevreden met het resultaat. Ik ook wel, maar dan vooral over de kleur, niet over de maat...

Misschien ga ik hem nog wel een keer heel heet wassen. Het mandje dan, hè.

Katja

2 opmerkingen:

mw. Katblad zei

Nee, niet meer heet wassen! Het is toch een prachtig poezenmandje zo? Dat kun je niet zomaar weer afpakken! Gewoon een nieuwe breien, Katja!
Erg leuke foto's trouwens!

Wilma zei

Als je hem nog een keer gaat wassen, dan wordt hij veel te klein. Dus nee, niet meer doen. Lekker zo laten.
Heerlijke foto's!