vrijdag 30 september 2011

Aslan vermist sinds 17 september

Aslan heeft hier een halsbandje om, deze droeg hij niet toen hij is ontstnapt!!

Mevrouw Katblad kreeg het volgende bericht met verzoek tot plaatsing in Het Katblad:

Aslan is vermist sinds 17 September (omgeving Lombokstraat, Leiden). Hij is ontsnapt toen de buren de deur beneden even ophadden. Aslan is 1 jaar oud, europese korthaar, cypersrood + wit en klein(3.5 kilo). Hij is rood van boven en wit van onder: benen/buik/hals/kin. Zijn rug, koppie en staart zijn rood (meer oranje). Hij is een schat van een dier, ik heb nog nooit zo'n lieve kat gehad als hem. Hij heeft als kitten geen moeder gehad en is gedumpt bij het asiel met zijn broertje en zusjes toen hij nog maar een paar dagen oud was. Wij hebben Aslan in huis genomen toen hij 8 weken oud was. Aslan is gechipt, gecastreerd en droeg geen halsband op het moment dat hij is ontsnapt. Hij is een echte lieverd en een allemansvriend. Al is hij nu bijna 2 weken buiten, hij kan dus best verwilderd zijn. Aslan is een binnenkat.
Op de link van Amivedi kunt u meer foto's vinden.

Esther  06-14964157



Aslan is gemeld bij alle instanties zoals Amivedi, Dierenmeldpunt etc. Verder heeft Esther huis aan huis 900 flyers verspreid en opgehangen in de wijde omgeving van Aslans huis. Ook heeft zij advertenties gezet  o.a. op Marktplaats en in huis-aan-huis blaadjes.

Wij hier bij het Katblad kunnen ons allemaal voorstellen hoe vreselijk het is als je kat vermist is (sommigen hebben er helaas ook ervaring mee, anderen gelukkig niet, maar worden al naar bij het idee alleen al). Wij wensen dan ook voor Esther dat Aslan weer heel snel terecht is. Esther, heel veel sterkte met je zoektocht. Leidse lezers van Het Katblad: kijk allemaal goed uit naar Aslan !

4 opmerkingen:

Esther zei

Bedankt voor het plaatsen! Ik mis Aslan zo vreselijk, hij is mijn kleine mannetje, mijn kindje! Ik moet er niet aan denken wat er met hem kan zijn geweest. Ik probeer nog niet aan de negatieve dingen te denken maar positief te blijven. Er zijn katten die naar weken/maanden nog terugkomen! Maar hij is nog zo jong.. pas 16 maanden.. Ik hoop dat hij ongedeerd is en dat ik of iemand anders hem snel bij mij terug kan brengen!

Annemieke zei

Oh wat erg - ik hoop dat hij terugkomt.

Mevrouw Katblad zei

Wat vreselijk Esther! En wat een mooi beestje! Wij hopen hier van harte dat je hem snel weer in je armen mag sluiten en zullen naar hem uitkijken....

ina zei

Wat erg. Ik lees dit nu pas omdat we op vakantie zijn geweest. Ik begrijp dat hij nog steeds niet terug is. Sterkte, Esther.