zondag 14 augustus 2011

Waar is een nieuw aquarium voor ?

Ik heb voor het maken van foto's voor de natuurwidget op de site van Naturalis foto's nodig van waterbeestjes. De natuurwidget is een digitale scheurkalender die sinds januari 2010 op de Naturalis site staat. Oorspronkelijk als een extra'tje in het biodiversiteitjaar 2010, maar het gigantische succes heeft er toe geleid dat we er mee doorgaan. Ik lever foto's en verhaaltjes. Om wat leuke waterbeestjes te fotograferen heb ik besloten een aquarium aan te schaffen, waar Witte Singel beesten in komen. (Dus, Aaf, als je kreeften en krabben vindt, mag je ze komen brengen!)

Maandag schreef ik op mijn boodschappenlijstje: Kringloopwinkel, aquarium zoeken. Dinsdag zei mijn nieuwe collega tegen me: "Hans, ik heb een aquarium staan, is dat iets voor jou?" Mijn verbaasde antwoord was: Ik schrijf het gisteren op mijn boodschappenlijstje voor het weekend!".

Vandaag heb ik het ingericht. Ik was net 5 minuten klaar en toen bleek het zijn nut al te hebben: UITKIJKPOST!
 
Hans

2 opmerkingen: