zaterdag 18 augustus 2012

Korte berichten uit het asiel

Boris (de kater die schuilhut nr. 5 in de ziekenboeg bewoonde op het moment dat het LKB dit hok adopteerde) is de afgelopen week geplaatst! Hij deelt nu een huis met een meneer die hem accepteert zoals hij is: meestal gezellig, maar ook wel eens in een rotbui.

De vierling Belle-Louise, Belle-Fay, Belle-Sophie en Bertje zijn helemaal genezen. Bertje en Belle-Fay zijn gisteren al vertrokken naar hun nieuwe huis, Belle-Sophie vandaag en Belle-Louise is inmiddels ook besproken.

Helaas zit Eshtan nog steeds in de kattenhal... Hij heeft onlangs zijn eigen filmpje op TV-West gehad en een leuke nieuwe beschrijving op dierenasiels.com , maar ook dit heeft nog geen nieuw thuis voor hem opgeleverd.

3 opmerkingen:

Mevrouw Katblad zei

Fijn dat Boris een goed nieuw huis heeft gevonden, evenals de kleintjes!
Ik snap alleen niet waarom Eshtan nog in het asiel zit! Vinden mensen hem soms te druk? Hij ziet er zo koddig uit!

katja zei

Even een enorm schattige foto laten zien van gisterenochtend toen Belle-Sophie nog niet naar haar nieuwe huis was: http://www.facebook.com/pages/Dierentehuis-Stevenshage/140594282700765#!/photo.php?fbid=332301180196740&set=a.228379230588936.54005.140594282700765&type=1

katja zei

En ja, ik snap het ook niet van Eshtan, ik denk inderdaad dat mensen hem te druk vinden en hij houdt niet zo van aanhalen natuurlijk, maar ik zou denken dat er toch ook mensen zijn die dat juist leuk vinden, het is meer een soort 'jonge hond' volgens mij. Zou leuk zijn in een huis samen met een flinke hond die katten gewend is.