maandag 30 mei 2011

Thassos een trendsetter ?

Ik kwam even in DOK 2 zondagmiddag om een foto van Thassos te maken. Van de verhalen in de blog begreep ik dat Thassos een gesubsidieerde werknemer van DOK 2 is. Ik ben ambtenaar, tegenwoordig heet dat trendsetter. Toen ik DOK 2 binnen kwam, zag ik direct dat Thassos een trendsetter, zo niet ambtenaar is, kijk maar naar de eerste foto die ik maakte.


Toen ik twee uurtjes later weg ging en afscheid nam, kreeg Thassos van de baas te horen dat hij aan het werk moest! Ik geloof dat Thassos het niet zo leuk vond.

 
Thuisgekomen in mijn straatje stond een zwarte kat te bedelen of ik op de bel van zijn huis wilde drukken. Zijn buren kwamen er net aan, anders had ik niet geweten dat hij hier woonde. Helaas was er niemand thuis!

 
Hans
  

1 opmerking:

mw. Katblad zei

Toen ik nog (semi-)ambtenaar was (want bij katholiek onderwijs in dienst), heette dat trendvolger!
Waren de biertjes nog lekker, Hans?