zaterdag 1 januari 2011

Hoe Poema Oudjaar doorbracht...


Vandaag begonnen mijn buren in mijn straatje al vroeg met vuurwerk afsteken, hetgeen Poema er toe bracht om lekker in een veilige koker te gaan liggen, iets dat hij anders nooit doet.
















Lapje ligt onder een tafeltje naast de kachel. Maar het geeft hem blijkbaar een veilig gevoel. 

Cees trekt zich nergens iets van aan en ligt voor de kachel.

Ik zelf zit al met brandende ogen en een sniffende neus (fijnstof !).
Mvgr,
Hans

4 opmerkingen:

katja zei

Was Ceesje nou ook doof ? Of heeft ze zich nooit wat van vuurwerk aangetrokken? Ik vraag het omdat Snuitje van 19 zich er tegenwoordig ook niets meer van aantrekt, maar ze is dan ook stokdoof. Ze zat gisteravond zelfs op de vensterbank naar de 'mooie lichtjes' te kijken.

Hans zei

Ik hoef maar een blikje aan te raken of de koelkast deur open te doen of Ceesje komt al aanrennen! Ze is in de verste verte niet doof!

Annemieke zei

Haha, wat een mooi plaatje van Poema in die koker! Die van ons moeten daar normaal ook niets van hebben.

de redactie zei

Wij dachten dat mevrouw Troy een beetje doof aan het worden was, maar hebben ontdekt dat zij slechts af en toe doet alsof.....